Veelgestelde vragen Digibib

Bestellen

Ik wil een abonnement op de Digibib bestellen

Neem contact op met je school over de bestelprocedure.

Het bestellen van vouchers door boekhandels, instellingen en bedrijven

Het bestellen van vouchers verloopt anders dan het bestellen van paperbased materiaal.

Om vouchers te bestellen gaat u als volgt te werk

Ga naar de website van het Consortium/Digibib-vouchers.

In het formulier kunt u het aantal vouchers dat u nodig heeft per kwalificatiedossier aangeven. Zodra u deze toevoegt aan het winkelmandje wordt u gevraagd de school aan te geven waarvoor u de vouchers besteld

Nadat u de bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen twee dagen de bestelde vouchers per mail.

Gebruik digibib

1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik op de link “wachtwoord vergeten” en je ontvangt via de mail een link waarmee je het wachtwoord kunt veranderen.


2. Mijn account is geblokkeerd

Stuur een mail naar ICTHelpdesk@consortiumbo.nl en wij zullen het account deblokkeren.
Vermeld altijd je volledige naam en de naam van je school.


3. Ik heb bij het betalen voor de verkeerde opleiding gekozen, kan dit worden omgezet?

Ja dit kan kosteloos worden omgezet. Stuur hiervoor een mailbericht naar
ICThelpdesk@consortiumbo.nl. Vermeld altijd je volledige naam en de naam van je school.

4. Ik ontvang geen mailbericht om mijn account te activeren?

Check je spambox om te zien of het mailbericht daar terecht is gekomen. Stuur anders een (nieuw) mailbericht naar ICThelpdesk@consortiumbo.nl.


5. Ik zie niet de juiste opdrachten/kwalificatie

Ga in Digibib naar “Mijn Profiel” (roze vakje) en klik op “Opleiding”, klik vervolgens op “Bewerken”, selecteer het Dossier en de Kwalificatie en klik op “Opslaan”.


6. Het lukt mij niet om in de loggen bij Competent

Stuur een e-mailbericht naar: competent@calibrisadvies.nl.