Keuzedelen Art & Design K0354 en Corporate Design K0189 Vernieuwd
dinsdag 28 februari 2023
De examens van de keuzedelen Art & Design K0354 en Corporate Design K0189 zijn in een nieuw jasje gestoken. Om de examinering behapbaar te maken is voor een voorbereidende opdracht gekozen die tijdens het onderwijs of de stage kan plaatvinden.
Art & Design K0354
De student kan, op basis van een gegeven thema en/of context, een artistieke media-uiting vormgeven in een geheel eigen stijl en experimenteren met vormen, kleuren, technieken en materialen. De student reflecteert op de concepten, bepaalt wat hij wil overbrengen, maakt hierin keuzes en presenteert de definitieve uiting op een manier die recht doet aan zijn eigen stijl.
Corporate Design k0189
Dit keuzedeel heeft als uitgangspunt: de student leren vormgeven vanuit merkstrategie en marketingcommunicatiedoelstellingen. Het doel is een visuele merkidentiteit te creëren die aansluit op de corporate identity. Deze kan uitgewerkt worden naar diverse crossmediale uitingen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van verschillende media en de communicatie verloopt via meerdere kanalen.
Heb je interesse of wil je dit keuzedeel-examen inzien? Neem contact op met Leonie Kippers (lkippers@consortiumbo.nl) of kijk in de Productcatalogus voor alle keuzedeel-examens.
Bekijk ook